• en
  • tr
CloudTeam – Salesforce.com Türkiye Yetkili Satıcısı

Remedyforce

Remedyforce: Yeni nesil IT Yardım Masası Yazılımı.

Remedyforce Service Desk; BMC Software ve Salesforce.com tarafından IT yardım masası yönetiminizde yeni bir dönem açmak için geliştirildi. Remedyforce ile Bilgi Teknolojileri Altyapı Kütüphanesi (ITIL – IT Infrastructure Library) fonksiyonları hazır olarak geliyor. Ayrıca dünyanın en gelişmiş bulut bilişim platformu olan Salesforce Platform üzerinde çalışıyor.

Şirketlerin teknoloji üretim ve tüketim hızı her geçen gün artıyor. Kurumsal ve kişisel IT altyapıları aralarındaki sınır ortadan kalkıyor, bireyler ve gruplar arasındaki iletişim giderek daha kesintisiz ve ortak bir form kazanıyor ve SaaS ve bulut uygulamalarının IT portföyündeki yeri arttıkça, kritik iş sistemlerinin devreye alınması ve aidiyeti devrimsel bir değişimden geçiyor.

Bu gelişmeler ve beklentiler, IT destek takımlarına yeni görevler yüklüyor ve IT servis yönetim sistemleri açısından yenilikler gerektiriyor. İşte tam bu noktada Remedyforce Service Desk, düşük maliyetli, modern ve müşteri taleplerini karşılayacak yüksek kaliteli hizmet sunmanızı sağlayacak bir IT yardım masası yazılımı olarak karşımıza çıkıyor.
 
Remedyforce Service Desk – her zaman, her yerden erişilebilen – beklentilerin üzerinde ve interaktif IT yardım masası hizmetleri vermenizi sağlar. Tedarikçileriniz, tüketicileriniz ve diğer firmalar arasında ortaya çıkan hizmet karmaşasını kolayca yönetmenin yanı sıra, daha kontrollü ve etkin bir ITIL hizmet yönetim sürecini tüm kurumunuz bazında yaygınlaştırabilirsiniz.

Remedyforce Service Desk ile:

  • IT etkinliğinizi arttırırken kullanıcılarınıza daha kapsamlı, modern, self-servis bir hizmet sunarsınız
  • Destek takımlarınızı gerçek zamanlı ve sosyal birlikte çalışma ve bilgi yönetimi ile güçlendirirsiniz
  • Kurumunuz, IT ve üçüncü firmalar arasındaki hizmet seviyesi sözleşmelerinin takibini ve yerine getirilmesini sağlarsınız
  • Sezgisel kullanıcı tecrübesi sayesinde eğitim ihtiyaçlarını azaltır ve verimliliğinizi arttırırsınız
  • Kesintisiz SaaS altyapısı sayesinde yenilikleri anında takip ederek uygulamaya geçirebilirsiniz

Design Within Reach bilgi işlem departmanı ve müşterileri ile etkileşimini Remedyforce ile değiştiriyor..

İş akışları ile daha kolay IT yardım hizmetleri

Remedyforce Service Desk tüm bilgi işlem destek sürecinizi otomatize ederek destek ekibinizin hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarır ve müşteri memnuniyetini arttırır.

Remedyforce ile birlikte gelen iş akışları ile:

  • Geniş kapsamlı son kullanıcı self-servis hizmetleriyle soruları yarı yarıya azaltır ve eleman verimliliğini maksimize eder
  • Planlanmış hizmet kesintisi ve otomatik onay süreçleri gibi gelişmiş iş programlaması ile planlanmamış değişikliklerin risk ve maliyetini azaltır
  • Konfigürasyon yönetim bilgisi erişimi ve süreç ve takımlar arası şeffaflık sayesinde ekibinize karar destek hizmetleri sağlar

Remedyforce hakkında daha fazla bilgi için