• en
  • tr
CloudTeam – Salesforce.com Türkiye Yetkili Satıcısı

Service Cloud

1 Numaraya yerleşen müşteri hizmetleri yönetimi uygulaması

Bize Ulaşın

Bundan 20 yıl kadar önce, müşteri hizmetleri bir sorunu çözmek için telefon açıp, bir yetkili ile konuşmak anlamına geliyordu. O günden bu güne, firmalar telefon santrali sistemlerine, müşteri portali çözümlerine ve dışarıdan tedarik edilen çağrı merkezlerine yatırım yaptılar. Tüm bu yatırımlar müşterilere alternatif iletişim yolları sağlamasına rağmen, cevapların bulunmasını da daha zor hale getirdi.

Müşteriler bu hizmet modeline artık sırtlarını dönüyorlar. Tartışma forumlarında ve Twitter, Facebook gibi sosyal ağlarda sizin gibi firmalar hakkında konuşuyorlar. Büyük ihtimalle siz tüm bu konuşmalardan haberdar değilsiniz. Hatta, müşteri hizmetleri yetkilileriniz müşterilerinizden gelen karmaşık soruları cevaplamakta zorlanıyorlar. Birlikte çalışma araçlarından yoksun olduklarından, birinin sahip olduğu bilgiyi diğerleri ile paylaşamıyorlar.

Müşteri hizmetleri yönetiminde yeni bir model zamanı. Çağrı merkezi, web sitesi ve sosyal ağlar arasındaki boşluğu dolduracak, iç iletişimi arttırarak açılan müşteri şikayetlerini daha hızlı kapatacak bir çözüm.

Service Cloud’a hoş geldiniz.

Müşterilerin şirketlerden aldıkları hizmetlere yönelik beklentileri arttıkça Service Cloud kullanan müşterilerin sayısı da artıyor. Müşterilerinizin sizinle temasa geçtikleri her durumu uzun soluklu ve sağlıklı müşteri ilişkilerine dönüştürmek için Service Cloud en mükemmel çözüm. Çağrı merkezinden, sosyal medyaya, web sitenizden, mağazanıza, müşteri ile temasa geçtiğiniz her noktada tutarlı, kaliteli ve müşteri memnuniyeti odaklı hizmetin anahtarı, Service Cloud.

Çok kısa sürede hayata geçirilebilen Service Cloud, kullanım kolaylığı ile birkaç saatlik eğitim sonrası hızla kullanılmaya başlanabilir ve müşterilerinize kaliteli hizmet sunmanız için mükemmel imkanlar sunar. Müşteri ile temasta olduğunuz tüm kanallarda hizmet veren Service Cloud ile birlikte gelen “Sıkça Sorulan Sorular” ve “Çözüm Havuzu” (Knowledge Base) ile müşterilerinize hızlı ve ihtiyaçlarına yönelik hizmet sunmanızı sağlar, hem de çok az tıklamayla.

En kapsamlı Müşteri Hizmetleri Yönetimi Uygulaması

  • Müşteri ve İlgili Kişi Yonetimi
  • Vaka Yonetimi
  • Vaka İçin Ekip Çalışması
  • Çözüm Havuzu
  • Kontrat Takibi ve Yenileme
  • Kumanda Panelleri
  • Sosyal Medya Entegrasyonu
  • Kurum içi ve dışı iletişim – etkileşim
  • Kolay Entegrasyon
  • Onay Mekanizmaları
  • İş Akışları
  • Tüm Cihazlarda Çalışabilir Mobil Uygulamalar

Gartner Magic Quadrant Müşteri Hizmetleri Yazılımları Pazarı http://www.gartner.com

Gartner_ServiceCloud
Service Cloud müşteri hizmet yönetiminin yeni nesil platformudur. Web sitenizde, Twitter üzerindeki bir müşteri tweetinde veya Facebook üzerinde arkadaşlar arası bir tartışmada, hangi digital kanal üzerinde olursa olsun, bilgiyi
toplayıp bir araya getirebilirsiniz. Kurumsal bilginiz paralelinde müşteri hizmetleri yetkililerinizin bilgisi de artar. Ve gerçek müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.

Yöneticilerin mükemmel rapor ve izleme imkanları ile kullanıcıların ise kolay ve rahat kullanım ile en beğenilen müşteri hizmetleri yönetimi uygulaması olan Service Cloud için kullanan müşterilerde yapılan proje sonrası değerlendirme çalışmalarında müşteriler;

  • %34+ Müşteri Memnuniyeti Artışı
  • %27+ İlk Aramada Çözüme Ulaşma
  • %36+ Destek Maliyetlerinde Azalma

gözlemlediklerini belirtmişlerdir.

Service Cloud hakkında daha fazla bilgi için