Blog

Satış yöneticilerinin günümüzde çok önemli sorumlulukları var. İşletmelerin hayatta kalması sürdürülebilir büyüme ile doğru orantılı olduğundan satış ekiplerinin performansı geçmişte olduğu gibi günümüzde de çok önemli. Günümüz satış yöneticileri, sahada edindikleri geçmiş tecrübeleriyle satış sanatını ekiplerine öğretme gayreti içerisinde satışın bilimsel yönünü bazen unutuyorlar. Satışta bireysel başarı, işin sanat yönüyle ilişkili olup elbette çok önemli ancak bunun sürdürülebilir olması ve sürekli geliştirilmesi ancak bilimsel bir...
Daha Fazlasını Oku
Salesforce dünyanın lider kurumsal bulut bilişim firmasıdır. Dünyanın 1 numaralı satış ve CRM uygulaması, Salesforce’un sosyal ve mobil bulut teknolojisi üzerinde çalışır. Böylece kurumlar; müşterileri, iş ortakları ve çalışanları ile farklı etkileşim seviyelerinde; tamamen yeni yöntemlerle ve bir arada çalışır. Salesforce kurulduğu günden bu yana, bulut bilişim teknolojisi ile kurumsal yazılım pazarının kurallarını değiştirmiştir. Şimdi de değişimin yönünü “Sosyal Kurum” olmaya çevirmiştir. “Sosyal Kurum”lar müşterilerini...
Daha Fazlasını Oku
Salesforce, dünyanın 1 numaralı Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) platformudur. Satış, servis, pazarlama ve daha fazlası için bulut tabanlı uygulamalarımız BT uzmanlarının kurmasını veya yönetmesini gerektirmez; yalnızca giriş yapın ve müşterilere yepyeni bir şekilde bağlanmaya başlayın. 150.000’den fazla şirket, dünyanın 1 numaralı CRM platformuyla başarıyı yakalamaya başladı. Tüm müşterilerinize Salesforce CRM ile tek müşteriniz gibi davranın. İhtiyaçlarını anlayın, sorunlarını çözün ve bilgilerini ve şirketinizle olan etkileşimlerini,...
Daha Fazlasını Oku
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), şirketinizin tüm ilişkilerini ve müşterilerinizle ve potansiyel müşterilerle olan etkileşimleri yönetmek için kullanılan bir stratejidir. Karlılığınızı artırmanıza yardımcı olur. Daha yaygın olarak, insanlar CRM hakkında konuştıklarında genellikle bir CRM sisteminden bahsediyorlar; bu da iletişim yönetimi, satış yönetimi, iş akışı süreçleri, üretkenlik ve daha fazlası ile yardımcı olan bir üründür. Müşteri İlişkileri Yönetimi, ister müşteriler, ister hizmet kullanıcıları, iş arkadaşlarınız veya tedarikçileriniz...
Daha Fazlasını Oku
İyilik Peşinde Koş (İPK), dünyada sadece yardımseverlik koşusu için yapılmış ilk dijital kaynak yaratma platformu. ADIM ADIM için Cloutteam ekibi tarafından Salesforce uygulaması ile oluşturulan platform, kısa zamanda hedefe ulaştı. ADIM ADIM Kurucu üyesi ve Kaynak Geliştirme Sorumlusu İ. Renay Onur, İPK’yı kullandıkları ilk koşularında topladıkları bağışın geçen yıla göre yüzde 10 arttığını söylüyor. “Önümüzdeki yıl platforma girecek yeni Sivil Toplum Kuruluşları’yla 2015’te 2 katı...
Daha Fazlasını Oku
1 2