Blog

Salesforce, 2017 yılında piyasa payını kendisi hariç en üst yirmi CRM tedarikçisinin toplamından daha fazla puan alarak artırdı. Ayrıca Salesforce, satış, müşteri hizmetleri ve pazarlama uygulamalarında 1 numaradır. SAN FRANCISCO – 8 Mayıs 2018, CRM’de global lider olan Salesforce [NYSE: CRM], bugünkü açıklamasına göre Uluslararası Veri Şirketi’nin (IDC) Worldwide Semiannual Software Tracker’ında art arda beşinci kere yılın 1 numaralı CRM sağlayıcısı seçildi. Salesforce, pazardaki genel konumunu...
Daha Fazlasını Oku
Salesforce, Gartner tarafından üst üste 12. kere Satış Gücü Otomasyonu (Sales Force Automation – SFA) Magic Quadrant Lideri olarak seçildi. Bu bizim için inanılmaz bir onur ve bu onurun müşterilerimiz sayesinde olduğuna inanıyoruz. Gartner, satıcıları vizyon bütünlüğü ve yürütme yeteneği alanlarında değerlendirir. Bu raporda Gartner, Salesforce’u SFA konusunda bu kriterlerde en yüksek kapasiteye sahip lider olarak tanıdı. İnanıyoruz ki bu Magic Quadrant’ta yer almamız, sadece...
Daha Fazlasını Oku
Uzmanların tahminlerine göre 2020 yılında 20 milyardan fazla bağlantılı “nesne” olacak. “Nesnelerin İnterneti”ni (Internet of Things – IoT) kullanarak büyük değerler yaratan şirketlerden gerçek örnekleri buradan görebilirsiniz: https://trailhead.salesforce.com/en/trails/iot_cloud Salesforce yolculuğunuza Trailhead ile hemen başlayın! Kaynak: https://www.linkedin.com/feed/update/activity:6420984542961627136/
Daha Fazlasını Oku
Her yıl Dreamforce, satış, hizmet, pazarlama, ticaret ve daha birçok alanda Trailblazer’ları binlerce fırsat tecrübe etmeleri için bir araya getiriyor. Bu yıl, B2C pazarlamacıları ilham verici Trailblazer’ların rehberliğinde tüketicilerini tanıma, yapay zeka kullanarak kişiselleştirme ve tüketici yolculuğunun tüm adımlarını öğrenme konularında kendilerini geliştirmekle meşgul olacaklar. Siz B2C pazarlama yenilikleri, stratejileri, ipuçları ve püf noktaları öğrenmeye kendinizi hazırlarken, bu yılki etkinlikte sizi nelerin beklediğine bir bakalım:...
Daha Fazlasını Oku
Satış yöneticilerinin günümüzde çok önemli sorumlulukları var. İşletmelerin hayatta kalması sürdürülebilir büyüme ile doğru orantılı olduğundan satış ekiplerinin performansı geçmişte olduğu gibi günümüzde de çok önemli. Günümüz satış yöneticileri, sahada edindikleri geçmiş tecrübeleriyle satış sanatını ekiplerine öğretme gayreti içerisinde satışın bilimsel yönünü bazen unutuyorlar. Satışta bireysel başarı, işin sanat yönüyle ilişkili olup elbette çok önemli ancak bunun sürdürülebilir olması ve sürekli geliştirilmesi ancak bilimsel bir...
Daha Fazlasını Oku
1 2 3